Shopping + hästar = toppen!

Hey! Ida åkte ja å mor till Stinsen!:) Där köpte jag ett par stövlar från vagabond, sen en snygg svart skjorta från carlings (tjohoo 50% rabatt på alla tjej-överdelar) sen fyndade jag en till skjorta på Vilas lagerrensning! De va mest skit men ja hittade en blå lång skjorta som ja gillade:) Sen blev de en ögonskugga och (ÄNTLIGEN) en efterlängtad foundation från makeupstore:) Såååå efterlängtad foundation asså.. har vart utan sen min gick sönder i Skåne (seriöst MUS borde byta till plastflaskor, fast glas är ju snyggt..) Iaf så ja blev glad, mor köpte en MUS ögonskugga oxå så hon blev glad:)
Sen så blev de lite hudvårdsshopping på Kicks, eftersom min nya mascara är vattentät (vilket ja älskar) så blev ja tvungen att köpa en remover för vattentätt smink (Max factors false lash effect - superbra mascara, sitter gryyymt bra på! Men man måååste ha sminkborttagning för vattenfast smink) sen blev de en ansiktsskrubb oxå:)
De va de vi köpte idag:) Plus godis:D
Sen drog ja till stallet wiiie. De va skoj. Alltid kul å träffa folket i stallet:D <3
Nu är ja ensam hemma, sitter å pluggar lite (går inte så bra dock) morsan å stefan e på fest. Ja käkar choklad, jordnötsringar och dricker cola.. tjockt va?:D

Imorgon blire kyrkogården och så med släkten. Ska nog göra nån snygg sminkning till de tror ja, om ja orkar:P
Nu ska ja plugga lite mer å sen sova:P Tråkig lördagskväll...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0