Söndag

Hey på er!
Igår bytte ja till vintertäcke i sängen, fyfaaan va skönt:D På grund av de så sov ja ända tills kvart i elva:) Mys!
Sen så åt ja frukost, satt lite vid datan å gjorde ingenting spec.
Efter de så åkte ja till Martin. Stackarn har fått sova bara typ nio timmar senaste tre dygnen... :(
Iaf.. va där ett tag, kolla på film å käka chokla xD
Sen kom mamma å vi körde älsklingen till jobbet. Sedan åkte vi förbi stallet för morsan behövde göra en extra foderhink. Så blev de stå där ett tag å snacka, som vanligt xD
Ska ha extra mkt häst nästa vecka då Camilla är bortrest så de blir ju skoj:) Kanske blir att rida två hästar nån dag:P Mindre skoj är de att de e arbetsdag nästa lördag och då tror ja att ja måste va me.. å ja kommer DÖ av allt jobb..
Iaf ja ska sluta prata stall med er;)
Sen åkte vi hem å käkade å lite sånt, sen har ja bara suttit här, tagit ett bad och gjort ingenting xD Sköjsköj.
Hade matteläxa till imorgon men ja har inte gjort den :D Men ja kan lika gärna göra den på lektionen imorgon för ja har inget bättre för mig:P De e ju prov på torsdag, men de ska nog gå bra, mvg?:D Hehe^^ Får se:)
De e så mkt smink som ja måste ha.. de e jobbigt:( Saknar min foundation <3 Har levt utan foundation sen ja tappade min flaska i somras i skåne... Den skulle ha räckt typ tills nu om ja inte hade tappat den..:( Måste köpa ny foundationborste också.. för ja har börjat använda min gamla foundationborste till rougeborste ist (den funkar som både, har den runda fluffiga varianten..)
De e mkt som ja behöver nu... :P I både smink och hår saker.. Ska tona håret snart för mina rötter syns å dom e inte vackra = råttfärgade... BLÄ på de:P

Jaja:D Nu ska ja typ.. sova^^ Här får ni random bilder också xD
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0