Stressvecka!

Hey!:) förlåt att jag inte har skrivit nått i veckan, har bara haft lite för mkt att göra.
I onsdags gjorde ja synundersökning och sedan drog jag till stallet. Å i torsdags var ja också i stallet så:P
Igår så va ja också i stallet fast av en annan anledning, nämligen att piffa upp Camillas häst med knoppar i manen:) Hon skulle tävla idag. Sen tittade ja på idol och så... ganska katastrofartat om du frågar mig...:P

Idag har vart en ganska tråkig dag. Eller väldigt tråkig:P
Gick upp alldeles för tidigt pga att föräldrarna drog som tokar i stolarna i köket..:P Sedan satt ja vid datan ett bra tag.. Sedan skulle ja ut å fota, men just då så började de regna så ja vände hem:P
Sen satt ja mer vid datan..:P Å sen sminkade ja mig lite, blev avbryten mitt i sminkningen av att dom skulle stänga av strömmen:P Vi har gjort om vår hall där uppe så de va därför... de va jobbigt:P men iaf..
Sen drog jag till repet där de inte hände så supermkt..
Sedan hem igen... var hungrig som faaan å hade dessutom huvudverk som faan:P Då visar de sig att föräldrarna inte hade sparat mat till mig.. skiitbra:P Även fast de va de sista ja sa innan ja gick att dom skulle göra...
Så ja fick stå å laga min egen mat vilket resulterade att ja inte fick nån mat förrän halv 11, å då hade ja nästan varit utan mat i 12 timmar...:( Sen blev de massa choklad oxå..
Nu tror ja att ja ska lägga mig å läsa så länge ja bara orkar å sen sova:)
Vi ses! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0