Äckeldag

Jupp thats what it is...
Startade med latin, som man aldrig blir klok på. Halva lektionen gick åt att hitta datasal och resten gick åt att göra nån lista om vilka ord från svenskan som härstammade från latin å va de betydde blablabla koppling mellan dom..
Skitkul, tror fan Anthony gav mig huvudvärken.
Men de blev ju inte bättre för de, sen va de ensemble. De va mest jobbigt för Jörgen va självklart sjuk å ja tröttnade på allt och alla efter att jag verkligen bajsat på min röst som låter falskt hela tiden. Sen bajsade jag, men tillslut så började vi med smooth criminal och då blev allt som vanligt igen (typ..) men ja bajsade ändå.
Och huvudvärken blev inte bättre å ja pallade inte me nånting så ja gick hem..

Hemma så åt ja mat å sen sov skitlänge.. de va skönt för huvudet. Men just nu mår ja ännu sämre vilket inte är skoj.. hatar denna dag de e en riktig bajsdag, har knappt hittat nått positivt med denna dag.
Vet att ja har lovat mig själv (och andra) att inte va emo men ja pallar fan inte när dagar som denna dyker upp. Och imorgon lär väll inte bli så kul heller. Har så jävla mkt å göra imorgon så ja kommer bajsa på allt.
Men vi får se... de avgör morgondagen..
Nu vet ni iaf hur pissig ja känner mig, men ni bryr er väll inte ändå:P
Så puss å bajs på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0