Bajsbok

Hej! Förlåt att ja inte skrivit nått men ja har inte mått sådär superbra:P Plus att ja har haft virus!
Nu e ja tillbax iaf.
Ida hade vi först latin. Anthony är ju bara dum i huvudet.. tack vare mig så var han borta 30 min av lektionen:) För han e dum å glömmer å ge mig en bok så han fick kopiera halva boken åt mig:)
Sen så va de ensemble. Vi fick LOGGBÖCKER:I Bajs på honom. Men de e bra, men tar tid som e tråkigt.
I övrigt så "gjorde vi klart" Man in the mirror typ. Sen började vi på Bad som nu är klart att ja ska sjunga:D Å vi provade den ida å de gick asbra å ja älskar den:D:D Fast somsakt de e dedär me attityden sen men ja måste fixa de! :D Blev så glad. Klarade tonarten fint också så alla blev glada:)
Sen rast. Vi började med att äta i skolan men sen stack vi till donken å käkade. ^^
Sen engelska. Hade seminars om boken som vi läser, de gick bra. Detta betyder också att ja har håltimme mellan 09.25 och 14.15 imorgon - KUL! NOT!!!!!!!!!
Jaja.. sen hade vi franska. Vettefan hur man stavar franskalärarens namn men han skrattade åt folk när dom sa fel:D De va ssåå kul:D HAHAH xD Sen kom han å snacka me mej å bajs om att vi spelar i band osv å han gör tydligen oxå det så de va kul, alltid lika skoj att prata musik me folk:)
Sen hem:D Nu tittar ja på idol å pluggar:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0