Bajselibajs

Hej på er! Slut på helgen nu.. :'(
Ida var ja iaf hos Martin en stund, sen har ja bara tagit de lugnt å så, ska kolla igenom lite svenska snart till imorgon, har prov då.
Ja tror ja har börjat bli senil också.. igår när ja åkte buss hem så va de så mörkt ute så man såg inte ett skit.. Vilket ledde till att ja totalt gjorde bort mig. Som ni kanske vet ser alla hus lika dana ut där ja bor och när man kommer me bussen utanför så är de ända som skiljer garagen från varandra färgen, men nu va de så mörkt så ja kunde inte se när de röda (sista) garaget kom. Ja ställer mig upp och förtvivlat tror jag att bussen har åkt förbi min gata... så ja ropar "hallå?" sekunderna efteråt inser ja att bussen var många meter ifrån min gata och att ja förgäves ropat och skämmt ut mig:P Wellwell...
Sånt händer xD
För övrigt så vill ja gärna ha tips på nån frisör, är alltid lika missnöjd me alla som ja provat (tar en ny varje gång typ) och ja e trött på de nu, vill vara nöjd för en gångs skull:( Men samtidigt får de inte kosta för mkt för ja e fattig. Just nu är mitt hår ett fågelbo... Mina toppar är såååå slitna och hela håret e helt bajs eftersom ja har lekt lite väl mycket med hårspray+tupering och massa sånt som skadar en del:P (Ojoj säger ja bara, snacka om att gårdagens frisyr var något man inte bör göra ofta... mycket hårspray och tupering till max! Kolla sminkbloggen för att se hur ja gjorde). Så nu har ja bestämt att de inte blir nått sånt på ett tag, även fast ja diggar sånna lookar asmkt, men att göra dom en gång i veckan är skadligt. Ja ska försöka vila håret typ två månader från sånna lookar som sliter på håret.. blir mest naturligt nu. Får se om ja klarar det xD

Men nu ska ja sluta snacka om hår... tipsa mig gärna om en bra frisör!
Nu blire lite facebook, sen svenska å sen lägga sig:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0