Fitthosta!

Hej.. Ja. Ida börja vi me svenska.. pratade om manus:P Sen ensemble där vi försökte komma nån vart... ja spelar ägg så ja har de lätt... men iaf... De låter... som de gör:P Palla bry sig ens.
Iaf.. Sen bajsade ja på allt å hämtade en lapp som handla om att man går hem mitt i dagen osv, för skolsyster va inte där. Så ja gick hem:P Men innan dess så donkade ja jennie å bert. De va gott. Nu sitter ja här å hostar som aldrig förr!:( De e jobbigt.
Men ja har en sak att berätta eftersom ja inte hann skriva mer blogginlägg igår så får ni historian idag:D

iaf.. igår så va ja å morsan ute å red (wie ja red i westernsadeln = cowboysadel xD) å träffade på två tjejer. Dom va typ finklädda, eller hyfsat iaf me leggings å nivet.. inte direkt "ut-å-gå-kläder", å så frågade dom oss ba: Ursäkta vet ni var Säby gård ligger? Vi ba: ööööh de ligger helt på andra sidan sjön... Dom ba: Asså vi har gått från Ikea hit (Säby ligger 200 meter bredvid Ikea..) Å vi ba: Men asså då måste ni tillbaka till Ikea för de ligger bredvid.. Dom ba: aa men hur lång tid tar de å gå härifrån typ? Vi: Typ en timme om ni går väldigt snabbt, annars typ 1,5-2 timmar. Dom ba: A men asså finns de ingen buss nånstans här?
Ja höll på å garva på mig.. de e mitt ute i skogen på järvafältet, tror du de finns bussar i ett naturreservat? haha men ja sa inget.. Ja ba: näe ni måste gå:P
LOL asså... snacka om lost.. å klockan va typ halb 8-8 så de va mörkt ute:P Dom fick gå mitt i natten utan gatuljus xD Asså sämst!

Jaja.. nu va de sakt. Ja är hemma idag iaf, får se va som händer imorgon.
Puss mina käraste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0