Friday:D

Hejsan hoppsan!
Dagen började otroligt fint på tåget. Jag och Bert satt och snackade om att vi måste köpa frukost för att klara att jogga. Å samtidigt sitter en kille bredvid mig å äter en typ macka och en yoggi yalla. Så ska han va "rolig" och bjuda oss på hans frukost så han frågar: "vill ni ha?" och sträcker fram mackan. Samtidigt som han gör det så spiller han halva hans yoggi på mitt ben... Behöver ja ens säga mer? Gick runt me vita brallor om ni inte märkte de..:P Iaf.. de va inte mysigt:P Men han va så snäll å sa förlåt så många gånger. De va så synd om honom för han skämdes....
Annars började dagen med franska. Höll på me beskrivning av kläder å utseende osv.
Sen idrott! Jogga runt råstasjön.. för mig som inte har tränat på mer än en månad så va de ett helvete:P Har ju liksom varit sjuk så jävla mkt.
Men ja klarade mig runt iaf, utan en enda paus:)
Sen mat, nachos med köttfärssås.
Sen så satt vi en stund i musiksalen och sen hade ja matte.
Efter de så gick ja å jennie in i musiksalen igen å väntade på bajs som skrev prov.
Sen lekte vi lite, titta på idol och skrev om en hemlig sak:D Eller ja vet inte om de e hemligt.. men ja pallar iaf inte förklara för er xD Moaahhaha.
Sen hem, byta om snabbt å dra till stallet. De va så sköj att rida ida, fartfyllt och härligt:)
Ja skriver sen hela tiden:D Men jaja:P Sen höll ja på i stallet, kom hem 7, käkade å titta på idol:)
Nu har ja bara gjort random saker ute på nätet^^
Ska göra något hemligt nu xD Moahhaa ja e hemlighetsfull xD
Puss på er:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0