Kvällsmänniska?

Hej! Alla kanske inte vet det men förr (typ 2 år sen) så var ja verkligen en morgonmänniska! Ja sov ALDRIG senare än till 9 på helgerna. Å vardagsmornarna var inte så sega. Men nu! Ja kan sova till 11-12 på helgerna i värsta fall å mornar är hemska!! Istället tar det mer än 1 timme för mig att somna på kvällen om ja lägger mig typ runt halv 11.. vilket betyder BAJS. Har ja blivit kvällsmänniska?:(
Iaf.. Idag så börja ja me psykologi. De e faktiskt skoj att ha som första lektion för den e rolig, även fast ja e lite halv dålig. Sen hade ja tre timmars håltimme, dvs ja gjorde läxa medans ja väntade på bert å jennie sen åt vi osv.. På tal om mat så drack ja pulver idag:) Som Martin gav mig. De smakade riktigt bra, men sen när man blev mätt så blev man riktigt mätt så i slutet orkade ja inte. Sen satt vi i musiksalen en stund med dumas (thomas) å sen gick ja för att möta Martin en stund.
Jag blev anklagad för att ha AIK-smink idag... men de va faktiskt gult å grått:( Ja ville prova nått nytt (kommer för i övrigt upp på sminkbloggen imorgon). Så bara för de måste ja göra DIF-smink någon dag... vilket då blir ljus å mörkblått. Iaf...:P
Sen när ja kom hem redigerade ja lite bilder (va tycker ni om dom nedan?^^) å sen drog till stallet å red:O
Helt otroligt att ja orkade eftersom ja e lite dålig. Men vi tog de lugnt. Insläpp hade vi med:P
Jaja..
Nu ska ja sova xD
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha känner mig lite skyldig :P hihihi :D

2009-09-02 @ 22:50:19
Postat av: Bebe

Haha bajs:P sluta va anonym.. lär dig skriva ditt namn. :(

2009-09-03 @ 16:21:45
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0