Lördag

Hey!
Ida vaknade jag runt 9 och bestämde mig för att gå upp.. Käkade frukost å fixade mig lite, sen drog jag och morsan till Stinsen xD xD
Där shoppade vi loss som galningar xD Bland annat detta:
Vita converse - YAY
Mörka jeansleggings
Två t-shirtar (wiiie 50 kr styck på gina)
En oooversized kofta xD
Vitt linne (för att ha under skjortan på lucia..)
Ansiktskräm
Hårspännen, hårnålar
Jupp de va typ de:D Å de va så skoj.
Inget smink alls blev det, men de behöver ja ju egentligen inte xD Har ju redan en del:)
Gå till sminkbloggen för att se hur ja gjorde både hår och smink xD

Snart ska ja käka lite mat å sen dra iväg å repa! De va länge sen:D
De ska bli skoj, vi ska ha "audition" för en potenciell(stavas de så?) trummis:)

Wellwell nu ska ja käka:D Fläskfilebajs och potatisgratäng <3 å MASSOR av fettig beasås:D
Bajselibajs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0