MahNaMahNa

Heyhey! Ida så började jag me spanska. Helt ok.. sen hade ja 40 min matte å man hinner verkligen inte komma igång!:/
Sen vänta på bajs å fågel å sen lunch, pannkakor:O :D Men dom smakade bröd å sylten smakade nått annat som ja inte vill komma ihåg... Iaf..
Sen svenska... måste komma på nått till min redovisning nästa vecka:P jaja.. de fixar sig:P säger vi... måste hitta nått utan "undersökning" för ja kommer inte hinna annars. Om ni har nått roligt förslag inom området "språkhistoria" så säg till xD
Jaja sen hade ja psykologi å sen klassråd.
Ja skriver verkligen allt kortfattat:P jaja.. sen pratade ja å bajs me Kia om projektarbetet som kommer i trean:P (ja vi är väl förberedda..) å vi hoppas att de går att genomföra de vi vill göra. Men vi får typ prata me bitr. rektorn om de. Mer får ni inte veta xD
Sen donka ja å bajs:D Mellanmål bara, cheesburgare å cola:D Sen chocklad:D
Sen hem.. mat, handla me mamma å nu blev klockan jättemkt... å så sitter ja här när ja borde plugga.. :P
Jaja har ju massa håltimmar som ja gör allt på:P
Och för er som är intresserade har mitt schema kommit upp på min "anslagstavla" nu xD trevligt...
Men nu ska ja bajsa:P inte bokstavligt:P
Gå in på makeherup.blogg.se oxå!

jaja c yaaaaaaaa xD Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0