Plugg och idol

Hey! herregud vilken dag säger ja bara. Allt går så snabbt fast man blir så trött samtidigt...:P
Började dagen med latin (wooohooo..) där Anthony bestämde sig för att alla treor skulle sätta sig å skriva en uppsats om Superbus (vilket vi gjorde i samhällen OCH historian förra året). Så alla treor drog till biblioteket, men sen kom Anthony på att han kan inte vara på två ställen så vi fick oxå gå ner dit:P Sen fick vi i uppgift att böja en massa skitord. Han gav oss små meningar som "min dotter", "mitt hus" och "mitt ord" som skulle träna oss att böja, för på latin så möjer man både min/mitt i olika kasus (orka berätta va de e.. men de e typ nominativ, objekt å sånt.. va ett ord står för liksom) å man böjer även dotter å alla andra substantiv så de va liksom dubbel böjning... vilket bara tog en maaaassa plats i boken å eftersom de e så mkt så kommer man ju inte ihåg de... eftersom vi inte bara ska kunna böja i singular utan plural oxå! :/ Anthony e knäpp.
Iaf... xD Sen skulle vi ha ensemble men Jörgen va sjuk (förhoppningsvis migrän som går över tills på tors?) så vi lekte bara vilket betyder oljud när alla sitter å spelar på sitt... och samtidigt tittar på klipp från idol.. Ja å bajs gick därifrån:P
Sen drog vi till solna å käkade donken, tittade på glasögon och smink xD moahaha. Ja har inte köpt smink (bortsett från mascara som man måste köpa ofta) på ett halvår... allt pga kameran:P Ja å bajs diskuterade min ekonomi idag.. ja kom fram till att ja kommer leva på ca 400 spänn på vårterminen och innan december får ja inge studiebidrag (nej asså ja har inte failat skolan, mamma tar från mig för att betala av kameran..) så ja e faaaatiiiig.
Sen så pratade ja å bajs engelska i typ en timme innan engelskan började:) Sen hade vi värsta diskutionen om internet på lektionen (vi skrek och slog varandra..) som handlade om internet... Bajs ville ta bort internet för alla under 18 år.. gissa hur jag, jennie å sara t reagerar? DAMP. Men ja vet att bajs inte skulle vilja ta bort de egentligen för han skulle inte ha nått att göra xD Moahha.
Sist hade vi franska.. där hade vi typ en tävling om vem som kunde flest ord.. man skulle spinga till tavlan å skriva... ja å bajs förlorade men... de va pga mig:P Sen va de bara tråkigt å ja ville sova:(
Sen hem.
Nu har ja pluggat lite svenska, ska ta en paus nu och tänka lite sen ska ja göra spanska (kommer inte ihåg va vi hade men ja tog hem boken så nått måste ju göras..). Sen ere idol:) Dagens höjdpunkt typ.. har så tråkigt...
vill sova men ja vågar inte för då kommer ja inte kunna sova inatt å ja kommer heller inte hinna plugga mer:P

Jaja... Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0