Skola ... Bajs

Hej! Nu sitter ja på min bajsiga håltimme å har inget att göra.
Är i skolan idag iaf! xD
Men ja får typ kämpa.. De e ju inte lite ljud här (speciellt på lunchen...:/) å de gör ju så ont i öronen.
Iaf.. ja sitter å väntar på att klockan ska bli kvart över 2.. *wiie* :P
Har nu haft svenska och ensemble, där ja skulle sjunga beat it som låg helt fel för min röst, och ja har ju fortfarande ont i halsen så de lät som en jävla kråka... SNORkråka..:P
Sen typ började vi spela lite på man in the mirror (ja spela ägg:D) sen kom den nya kören å sjöng för oss... Ja vet inte va ja ska tycka men dom va väll okej.. men man kan inte bedöma bara på en låt.. man måste ha hört alla individuellt för att veta exakt va man tycker xD Haha nejdå.. de va väll bra. Ja kände mig gammal för alla är ju ettor xD
Iaf.. Ja vill sjunga Bad xD *You know i'm bad, i'm bad, you know it!* så.. men ja vet inte om ja vågar för man måste verkligen ha rätt attityd å röra sig rätt å verkligen bajsa loss på scenen! Annars ser de bara löjligt ut om man står still... men de gör de iof alltid. Man ska aldrig stå still när man uppträder sådeså! xD
Nu ska ja träffa Jennie som egentligen e sjuk men ja tvinga henne å va me mig:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0