Sunday fucking sunday

Hej!
Idag har ja varit superuttråkad. Först vaknade ja kl 8, gick upp, spela data, käka frukost å spela mer data. Sen skulle morsan till stallet å göra sysslor så ja hänkade på å tog lite bilder på hästarna i hagarna. Sen tillbax, satte mig vid datan igen:P Sen sminka mig, fixa hår, duscha å dra till kusin Niklas, eftersom han fyllde 19 i onsdags.
Å nu e ja hemma igen! Har precis lagt ut lite bilder på dagens smink på sminkbloggen å även förklaring så kolla in de! Ska väll börja marknadsföra den bloggen lite.. men de känns som om ja behöver komma igång mer med den innan:P men några läsare har ja ju där vilket e skoj:)
Iaf.. efter igår så bestämde ja mig för att ja passar ganska bra i mörka färger:) Så ja tror de kommer bli mycke sånt framöver, vilket e kul eftersom ja alltid tyckt att ja verkligen inte passar i de. Man har ju olika perioder, förra året hade ja superstarka färger, i sommras va de naturligt å nu mörkt, kanske passande med tanke på att hösten kommer nu. Jaja dehär e inte min sminkblogg så ska inte plåga er me sånt!

Men jaja jag har verkligen inte gjort något speciellt idag, tagit de lugnt å så! Ska nog med till stallet igen ikväll när mor ska rida! På tal om hästar så ska ni få lite bilder från idag oxå!
Söta ponnyn Mercurius

Här har ni två bilder på min nya medryttarhäst Sune !


Å självklart en egobild på mig:) Bara för att ja diggar mitt eget smink xD Och hår xD Moahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0