Weekend soon:D

Hej!:D Ikväll har ja bara gått runt å trott att de e fredag idag:) Men de e inte de.. :( Iaf ja har inte haft NÅGOT att plugga idag så de känns lyxigt;)
Som ja sa i tidigare inlägg har ja haft svenska å ensemble idag. Men ja har även haft latin:D
Och bara för att ja äger så sa läraren självklart att jag är ett geni xD YEAH!:D (notera att det var Anthony som sa det.. killen som ja hoppade av ena kursen från förra året och fick ig i den andra..)
Tror dock inte ni vill höra förklaringen till varför jag är ett geni för tydligen så blir alla så uttråkade av den, TACK Stefan för att du TOTAL avbröt mig under berättelsen om varför jag är ett geni! "Ät din mat innan den blir kall!" Fuck:P Assnällt av dig:P
Iaf... xD
Ja har mest gjort ingenting idag, funderat ut vad som gäller för halloween och hur ja ska sminka mig (årets höjdpunkt). Tittat på Idol har ja självklart gjort oxå:D

Jaja.. ja vill bara säga att ja har fått en massa läsare till sminkbloggen så ja tvingar er att oxå gå in där:D
Och förresten här får ni en "fjortis-egobild" också:D

SOV GOTT:D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0