Weekend xD

Hej;) Idag får ni en egobild på mig för att ja ville de:) Idag var faktiskt första gången ja tog bild på mig själv me kameran... bortsett från sminktips-bilder som annars bara visar ögat..:P
Så ja tänkte att ni skulle bli en del av detta:D Haha xD

Ida har ja haft franska, idrott som ja inte va me på (e ju fortfarande lite förkyld) och sist matte.
Träffa nya franskaläraren, lite skum men han verkar va en riktigt bra lärare så ja gillade honom mycket.
Sen gick bajs å jennie å ja runt råstasjön å sen åt vi hamburgare i skolan. Brandalarmet gick i matsalen... (de hade tydligen gått i onsdags oxå när ja va borta) men ingen brydde sig denna gång utan satt kvar. De va ju fan skönt de för annars skulle man ju behöva gå mitt i maten:P Lol...
Jaja..
tråkig dag typ men ja sluta ju 20 i ett så de va nice.

Nu ska ja slappa lite å sen göra mig iordning å packa inför att åka till min älskling.

Jepps...
Puss på er:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0