You know i'm bad, i'm bad!

Halloj!
Idag var en onödig dag.. fast ändå inte:P Började dagen med psykologiprov. De kändes helt ok, borde gå helt ok också:P
Sedan hade jag exakt 4 timmar och 50 min rast.. KUL!... eller inte:P men ja åkte till min älskling å käkade där å tog de lugnt bara. Sedan åkte ja tillbax å hade spanska.
De va roligt för ja å Natalie va dukiga och lärde oss alla ord som dom andra lärt sig förra gången å sen så ägde vi:D "Eso es una silla" :D Wie:)
Så de va skoj.. sen hem å plugga lite å nu har ja precis kollat klart på idol och målat naglarna;)
Nu ska ja duscha å sen typ ta de lugnt och sova, är trött som faan:P

Puss mina soetnowsar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0