Lov <3

Hey:) Äntligen lov:D
Har inte sovit sådär grymt bra idag pga att de hela tiden faller snö från vårat tak ner på altanen och de låter som om nån står med en bazooka utanför och skjuter... Jag typ hoppade upp i sängen flera gånger pga de... :P Våra altaner kommer typ gå sönder snart tror ja.. ska visa ett foto nån dag på hur de ser ut:P kanske till och med kan fånga fallande snö xD
Iaf.. Vaknade halv 10, satt vid datan ett tag och sen drog ja å morsan till Stinsen:D Köpte massa små nödvändiga saker och även lite annat skoj :D
Köpte foundation (min JEFLA flaska gick ju sönder igår när vi simmade på idrotten... FUUCK IGEEEN!) fan att denna grymma foundation måste ha glasflaska.. :(
Iaf... sen köpte ja massa hårsaker, spray osv och sen blev de lite kläder; en jeansjacka (woow trodde aldrig ja skulle se mig själv i en sån? Men ja tyckte de såg okej ut så wth:P) och en tjocktröja:) Sen typ strumper å vantar att rida i (värsta fetingvantarna:D) så nu fryser ja inte längre:D
Sen hem och iväg till stallet. Red i hagel/regn...:P Skitkonstigt väder. Sune tyckte ja va elak som tvingade honom att gå ut i de vädret...:P hihi^^
Har tittat på melodifestivalen å sånt skit, HELT rätt att Anna gick vidare, riktigt duktig, skön låt me tycker ja.
Iaf.. ja pallar inte säga alla åsikter om melodifestivalen... de skulle ta tusen år:D

Nu ska ja läsa lite skvaller å sen lägga mig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0