Not EMO!!!!

Näeee fyfan vilket emo inlägg de förra blev:P Ja måste skriva ett mindre emoaktigt inlägg nu:P
För er som är intresserade är mina känslor ganska neutrala idag, dvs dom leker inte med mig:) Däremot vet ja fortfarande inte vart dom står men de e en annan sak:P Fast de känns mycket bättre idag, mycke tack vare bajs <3
Iaf, idag blev jag påtvingad en engelsk roman av Kia, hoppas hon gav mig en bra bok annars jävlar!! Men hon har väll ganska bra boksmak för hon älskade ju Therese Raquin lika mycke som ja gjorde (trots att de är en "kärlekshistoria"). Bajs valde en helt sjuk bok... blir intressant å se va han tkr om den:P
Men iaf, imorgon har vi argumentative essay på engelskan, vet inte alls hur de kommer gå:P ska väll läsa igenom formen för de osv... Eller nått sånt xD
Ja e så hungrig:( Vi skulle köpt pizza men ja e ju FUCKING glutenintolerant... ASHOLE! GAAAh.. istället blev de nån billig fisk me panering... SKITÄCKLIGT:( så nu e ja hungrig och Stefan kommer bli arg om ja går ner å äter så ja får helt enkelt va hungrig:(
Jaja nu ska ja göra nått.. vet inte vad.. kanske gå å duscha xD men ja orkar inte:( JO nu går ja:)
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0