Skip this part

Hey. Är hemma från skolan idag... suck. Ja kommer faila skolan helt nu, orkar inte längre.
Som många av er kanske redan vet så gjorde ja ju slut med Martin i torsdags.. och nu vet ja inte va som händer med mig. Mina känslor leker en lek med mig som jag inte tål. Vet inte alls hur ja känner eller nått sånt, allt är bara en stor röra i huvudet. Ena sekunden ångrar jag mig jättemycket, andra sekunden tänker jag på varför ja gjorde det och känner samma känslor som förr. Vettefan va ja ska göra just nu. Har asmkt plugg denna vecka och ja kommer inte orka med att sitta å göra allt.. känns meningslöst bara.
Just nu önskar ja bara att jag kunde spola fram livet en bit, åtminstone till lovet så ja slipper oroa mig om plugget å så.. men helst skulle ja vilja hoppa över hela året eller nått..
Allt e så jävla fucked up, vill inte prata me nån just nu, samtidigt som ja bara vill skrika ut. Vad ska man göra?
Morsan är sur för att ja inte går till skolan (alla är väll förmodligen de..) men ja pallar inte.. ja bryter ju ut i gråt av helt random saker... de vill man ju inte göra i skolan direkt..
Känns så konstigt, typ som om jag har blivit dumpad fast de inte alls var så.. varför?:P
Helt sjukt ju...
Men nu ska ja sluta me detta emo inlägg, ville mest skriva de för att visa hur ja mår för de e fan inte bra just nu, men ja pallar inte prata om de alls. Så hoppas ni har de bra iaf!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0