Sunny day:)

Hej;) Idag hade ja som vanligt sovmorgon xD
Soligt och fint va de iaf idag:D
Hade bara engelska och sen spanskaprov idag, provet gick sådär, tydligen hade ja missat nån lektion och inte hade fått reda på va som va där så ja missade en hel del :( Men de gör nog inget.. sa de till honom iaf:P
Imorgon kommer ja typ missa lite av skolan, ska till gynekologen! :( De ska kolla ifall ja har endomytrios (eller va de nu heter) så dom ska typ göra uldraljud på min livmoder O.o scary..
Och idag fick ja ett brev från vårdcentralen, dom typ "kallade" mig dit den 8/3... O.o Ja hoppas de är mitt provresultat från dendär undersökningen ja gjorde förut... vill verkligen ha resultaten nu, för annars måste ja fortsätta äta gluten i skolan i evigheter... (måste ha tillstånd från läkaren för att dom ska beställa glutenfri mat till mig)
Anyways... TVÅ DAGAR till lovet:D:D:D:D:D:D WOOHOOOOOOOOOOOWIIIIEEEE!:D
Men ja måste typ plugga ihjäl mig på lovet :'( POO.
Iaf... Hoppas ni har de bra:)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0