Crazy dude.

Pheeewww äntligen hemma från en lång, halvjobbig dag! Perfekt slut på den fick vi iaf:D
Pallar inte berätta allt om dagen... vafan skriver ja inlägg för?...
Okej då..
Ja gick på svenskan på morgonen, sen va Jörgen sjuk så min dag blev förstörd:( haha nej men de va trist så ja va me bajs och några från ensemblen i musiksalen, men dom tittade på film och den va inte rolig så ja å bajs gick. Sen bajsade ja på dom och drog till Martin, var där lite för länge så ja missa latinen (fine for me..) plus att ja va så jefla stressad och typ orolig (har vart hela dagen!!) så ja pallade inte.
Sen hem, käka sen dra iväg nånstans (de e hemligt för de e bara så..).
Och imorgon skulle ja egentligen till gynekologen (!) och kolla så de inte är endromytrios (lr vafan de heter) som ja har me magen, men sen frågade ja morsan om de va en kille som skulle göra de, hon ringde och frågade och självklart va de en kille! Ja ba: NO WAAY DUDE! Vill inte direkt klä av mig naken å låta en random snubbe rota där nere.... ew.... nejtack. Så nu måste vi vänta till den 25 februari för de va den tidigaste tiden som en kvinna kunde. Lol, alla tar kvinnorna märker man:P Haha! De sjuka är att Stefan blev typ sur... men de finns inte att ja låter en kille undersöka mig.. NO WAY IN HEEEEELLLL! Så Stefan gick runt å va sur hela dagen (as usual?) och morsan försökte övertala mig (för att se bra ut inför stefan?.. as usual) men nehee! Så vi bokade iaf den 25:e:)
Snacka om att ja e personlig me bloggen xD Berättar om mina undersökningar å skit:P whatever i dont give a shit:P
Har iaf fått veta va dom ska göra nästa onsdag på mig! Dom ska ge mig bedövning i svalget (!) och kanske lugnande (Ja ska LUGNT be om lugnande..) å sen ska dom stoppa ner en slang i min mun och ner i magen och kolla runt där, sen ska dom ner i tarmarna (!) och kolla runt där och ta "vävnadsprov".. säger mig inte ett skit, ja e bara rädd för hur de kommer kännas:(

jaja enough about me! Kanske lägger in nå sminkbilder på lördag:D Får se om ja pallar/hinner:)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jej du bloggar så mycket nuförtiden :) och va är de för fel på en manlig gynekolog :p? HAHA

2010-01-28 @ 22:48:12
Postat av: Bebe

:P De e JEFLIGT mkt fel!!:P Så de så!

2010-01-29 @ 09:12:48
Postat av: Anonym

men tänk om kvbinnan e lebb då^^?

2010-01-29 @ 14:26:37
Postat av: bebe

O.o de spelar ingen roll, hellre en gaytjej än en kille... För ja kan alltid intala mig att tjejen inte är gay..

2010-01-30 @ 00:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0