Sundays are asholes.

.. mhm! Även fast man är ledig så är alltid söndagar dom mest ångestfyllda dagarna... dont ask why:P
Min helg har varit lite halft bajsig halft okej..:P
I fredags "repade" vi... (satt tillslut och kollade på läskiga saker på youtube) och fick maaassor gjort.. not.
haha^^, men de va kul iaf:P
Igår så åkte ja hem till Martin och spenderade dagen där.
Å idag har ja bajsat.. Jobbig dag :'(
Var i stallet först och skulle mocka i hagen och ingen hade gjort de igår så ja fick ta arbete för två dagar = ONT i ryggen och jefligt trött. Var bara allmänt irriterad på folk i stallet som inte tar ansvar, ja som e typ yngst bör inte ta mest ansvar, eller?!
Sen så blev ja "tvungen" att åka till farsan.. han vill ju aldrig se mig så ja blev ju tvungen att ta tillfället i akt och komma när han för en gång skull ringde mig. Åkte me morsan.. ja kalla mig fegis om ni vill de men ja åker fan inte dit själv.. Konsekvenserna av att åka dit blev: RÖKLUKT på kläderna (han röker självklart inne i huset), hund slickade på mina kläder och överallt för den delen... = blä, ångest ja vet inte hur länge de sitter i men när man vart hos farsan har man alltid ångest och ilska!
Ja de är väll typ konsekvenserna.. de ända positiva var att ja fick julklapp/födelsedagspresent av både farmor och farsan = 1000 kr rikare.

Efter de åkte ja hem och somnade:( Har sån jefla huvudvärk just nu.. borde inte sitta här ffs! Men ja fick lust att skriva :(
Ja vet inte va ja ska göra nu.. bajsar lite grann på hur ja mår både psykiskt och fysiskt.. och faan för dom jefla övningarna vi gjorde på idrotten i fredags! Nu har ja både träningsvärk och annan värk i magen! :@ PAAIIIN!! Och magen har blivit lite värre över helgen (did i do something wrong?;O) BTW! när ja ändå snackar om magen så ska ja få veta om de e glutenskit eller inte nästnästa onsdag:) Dom tog en jefla tid på sig att kalla mig, och att få vänta så länge e inte kul men ja e väl inte så viktig i guess:P
Läskigt bara att dom ska typ ner å göra nått bland mina tarmar.. typ ta prover eller va dom nu gör:( Dom kommer typ gå ner me slang i min mun = BLÄ!!:'(

Nu ska ja sluta sitta vid datan = more headache = noot good...
Cya...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0