What to do?!

Hey! ja står inför ett viktigt val just nu! Okej de e inte så viktigt.. de handlar bara om pengar:P
Iaf, BAJS DU FÅR INTE LÄSA DEHÄR nu.. eller nja de spelar ingen roll egentligen:P Men gör ite de:D

Iaf.. ja har kommit på den bästa presenten som ja kan ge bajs på hans 18årsdag, MEN! Den är ganska dyr och ja behöver folk som hjälper mig betala. ja har hittat folk, men dom kan inte ge så mycket pengar som de behövs, inte i närheten och ja vill verkligen ge bajs denhär presenten! Så frågan är nu, ska jag betala hälften av presenten själv och låta alla andra betala mkt mindre, eller ska jag helt enkelt skita i de å köpa nåt billigt?!
Ja tror ja kommer gå på alternativ ett för ja vill fortfarande att han ska få denna present, för den e AWSOME! ja vill ha den... och NEJ de e inte smink:D
Ja kan inte avslöja de här för bajs läser säkert ändå... men ja ska försöka få lite fler folk.. eller inte.. vi får se:( de e såå svååårt.
Iaf:P whatever!
Va tkr ni ja ska göra?!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ciccis.se

Nice blogg=D

2010-01-27 @ 10:58:11
URL: http://ciccis.se
Postat av: bajs

bajs läser, och HAHA men jaadu... de inte alltid man fyller 18 :) HAHAHAHHAHA JA E SÅ EGOISTISK :D men okej för en gångs skull så får du själv ta beslutet utan att ja lägger mig i :D ;) HAHA

2010-01-28 @ 00:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0