Sick

Hey. Sorry för dålig uppdatering, e så jäkla busy you know:P
I helgen har ja gjort en massa saker iaf, grillfest hos robert, grill/bubbelpoolfest hos tobbes kompis vilket var awesome! å sen bara tagit de lugnt å pluggat.
Fast i söndags kväll fick ja ont i huvet:( Sen höll de i sig till i går å ida e de typ värre, spydde imorse (not fresh) sen blev ja tvungen att ta mig hem från tobbe (va ju liksom fast där, orkade inte åka hem me huvudvärk å yrsel) så ja fick åka tunnelbana å ja trodde ja skulle dö.:P Morsan fick möta mig å följa mig hem.
Nu har ja sovit i typ en miljard timmar, å de ska ja strax fortsätta me när ja har mailat några personer:P
Vettefan hur de ska gå i skolan om ja mår såhär men ärligt talat så bryr ja mig inte, vill bara må bra.

Jaja de va en uppdatering från mig iaf
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0