I believe in yesterday

Hey på er!! Idag va en ganska chill dag:)
Hade först svenska där vi skulle "berätta om" en text och rikta den till en viss målgrupp (i mitt fall va de kompisar/pojkvän) å de va rätt kul, improviserade hela saken å de blev lite väl överdrivet men de va iaf kul:)
Efter de va de ensamble där vi tränade i aulan. Sen drog vi hela ensamblen till donken å tog me oss å käkade i aulan tills typ 2 min innan folkinsläpp xD De va inte så populärt kan ja säga xD Karin: "NEEEJ TA BORT GREJERNA NU!!! doM KOMMER NU!!!!" xD haha:)
Sen så va de iaf lunchkonsert å de gick bra, failade inte så mycket tror ja (A) Sjöng yesterday å sen spelade ja tamburin och ägg (superkul... jooo men ja gillar ägg <3) sen spelade ja gitarr också, vilket gick bättre än väntat tror ja? xD Måste lära mig å stå upp å spela:P

Sen hade ja låååååååååång håltimme:( Satt å lyssnade på musik och läste min engelskabok. Den börjar bli halvintressant nu, men ja vill fortfarande ha nått som gör den så speciell å grymt bra som min lärare sa att den skulle va:P Blir så tråkigt annars:P

humhum sen när ja kom hem så bytte ja om å drog till stallet, kom hem vid 8 å käkade:P Å nu sitter ja här xD
Men nu har ja inge mer å skriva så ha de så bra:)
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0