STRESS

Hey! Dagen har varit en stor upp och ner!! Inatt vaknade jag av riktig magkramp som har hänt så många nätter nu på sista tiden.. Kan inte röra mig, bara ligger och skriker/gråter av smärta i ca 30 min sen går de över... Fyfan va äckligt de är... Trodde de skulle ta slut på magont nu när ja inte äter gluten längre? Men icke... Fast de e för att de tar lång tid för magen att komma i balans igen..:P POOPY
I varje fall, imorse mådde ja skit, som vissa kanske märkte på franskan.. xD Men de e sånt som händer.. Sabbi var jävligt snäll iaf och pratade in vett i min skalle:P Ibland blir de ju liksom overload i huvet..:D
Men iaf.. Sen blev dagen mycke bättre:D:D:D:D
Hade BOXNING på idrotten WOHOOO. Äntligen! så ja har längtat! FYFAN va kul de e! Fick en massa beröm av Bertil (så sällan man får de..) å körde skiten ur migsjälv:P Ja ska SÅ börja på boxning när gymnasiet e slut och ja har mer tid:) Kanske gå i styvfarsans fotspår och bli svensk mästare? :) Hehe, kanske lite väl stora förhoppningar men de e så skoj. Citat av Jennie: "Om vi skulle ha boxning hela tiden på jumpan skulle du få Mvg:D" haha, i wish:P
Iaf... ska inte snacka om de hela dagen fast de va GRYMT kul <3
Efter de gjorde ja massa flätor både på Jennie å Sabbi. Sen käkade vi.
Sen hade ja matte, sannolikhetslära... än så länge fattar ja för dehär gjorde vi i högstadiet men ja e rädd för diagrammen som kommer sen som ja alltid failade på i högstadiet... O.o Scary!
Sen hade vi naturkunskap och ja insåg hur mkt ja måste plugga... gjorde nästan alla instuderingsfråger iaf (duktig bajs) resten gör ja imorgon sen blir söndag min repetitionsdag.. sen ska ja få in latin nånstans också.. O.o
Sen hem! wiiie *Nu är de fredagsmyyys...* kollade konstigt nog på let's dance idag. Matthias är ju rätt så snygg^^ Han va ju riktigt duktig^^ Men iaf... Jordnötsringar blev de också:D <3 OCH en massa träningsvärk!!! Red ju efter skolan också å de gjorde inte saken bättre :P
Men de ska man väll tåla!

Well well, cya soon <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heeej du måste bli frisk och må bra, bandet saknar dig (eller rättare sagt, jag saknar dig som sångare, det är jättejobbigt att sjunga någorlunda okej och spela piano har jag upptäckt :P) så hoppas verkligen du blir bättre snart!

2010-03-16 @ 21:34:02
URL: http://metrobloggen.se/lilium

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0