Bored...

HALLO:D
Ja har allmänt tråkigt just nu så ni alla vet... Som ja sa förut så e Tobbe på firmafest, men morsan å Stefan skulle ut på resturang å käka å ja fick inte följa me så ja åkte hit tidigt ist, dvs ja e helt ensam.. nja har ju lufsen *se bilder* :D



Hmm ida va ja iaf i skolan, de va typ språkdag så på Italienskan så gjorde vi andra saker, helt meningslöst dock. Vi gjorde nån quiz å sen drack vi cider å sen skrev vi poesi å sen lyssnade vi på musik på olika språk... superkul.:P
Sen så hade vi ingen geografi för vår lärare e fortfarande sjuk (hoppas de håller i sig till måndag också):D Så ja skulle haft 2 timmars hål tills matten som skulle va min sista lektion, men ja pallade inte vänta för den lektionen så ja gick till matteläraren å sa att ja skulle gå hem. Så ja gick hem xD
Kom hem, fick mammas kort:D Gick ner i centrum å käkade buffé på kinaresturangen = både lunch och middag för mig typ, proppade i mig! Sen köpte ja migräntabletter som var efterlängtade igår men som vi inte hade hemma. Dom ska nu förbli liggandes i min väska:P OCH BAJS för att dom e så dyra för nu e ja fattig igen:(

Iaf sen så tog ja de lugnt bara å sen åkte ja hit. Nu har ja städat hela lägenheten också :o De va myyycke smussit! Speciellt toan.. eeewww.... men nu kan man nästan slicka på toan:D
JA jag får städryck ibland, de e från mormor min som alltid har de städat å fint hemma ^^,
Sen har ja spelat lite å haft allmänt tråkigt.. MEn nu ska ja fortsätta kolla på South park:D Awesome!
PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0