Godmorgon:D

Hej på er! Skoj att ja hade sovmorgon, men sen så e båda mina föräldrar sjuka å sitter i vardagsrummet me tv:n på å pratar jättehögt så ja vaknar självklart -.- (mitt rum ligger precis bredvid vardagsrummet..)
Så ja gick upp 8 på min sovmorgon :'( Skulle egentligen ha gått upp halv 10 :P
Men men, har suttit å dregglat över nya wowspelet catalysm som ska komma ut i höst säger dom! VILL HA NU. SEX! :D

Ida ska ja ha en fucking extralektion för att vi inte ska ha filosofi varken imorgon eller på fre.. men ändå dom snor min sovmorgon! >:(
Sen ska ja ha projektarbete och spanska:P Pallar inte... men men.
Ikväll blire å åka till Tobbe igen:D Fast ja kmr typ va ensam där hela kvällen för dom håller på å spelar in:P
Men de gör inget:D

Nuu ska ja försöka hitta mina jeans som är spårlöst försvunna:D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0