Godnatt!

Gokväll^^
Idag va rätt nice, tydligen så hade alla lärare nånting på eftermiddagen så ALLA slutade två idag:D awesome!
Hade iaf engelska och matte efter projektarbetet.:P Engelskan va FLUM å matten va bara tråkig, massa repetition från Ma B.
Anyways:D Provade å beställde studentmössa idag, AWESOME:D
Beställde typ lite kläder också, allt landade på totalt 1800 - 1900 nånting:D Men mamma verkade tycka de va ok:D
Mössan ska se ut såhär:
Vit med läderskärm! Text på svarta delen fram: Rebecca (diamant) Sandström  asså "diamanten" e en liten sak... strass or whatever:D
Sen i bak kommer de stå Student 2011 med vitt på den vita delen (ja de syns ändå) och på den svarta delen kommer det stå SP3SK, dvs min klass:P Sen e de typ guldband å shit oxå..
Utöver de beställde ja champagneglas me mitt namn på, en tjockiströja me student 2011 å mitt namn på, mjukisbyxor me student 2011 me mitt namn på, en tröja me texten "too cool for school" <--- awesome! Ah de va typ allt, sen ska Roberts farsa fixa riktiga sl-tutor typ som låter som in i helvete (hoppas ja?)

It's good stuff:D

Iaf, ja red ida oxå, gick helt ok förutom att ja skalade huden på mitt finger O.o
Kom hem sent, mamma planerade att vi skulle käka soppa men de fanns gluten i den så ja fick gå ner å beställa sushi:D <3

Men nu ska ja sova! Ha de bra mina vänner
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0