Behöver nått att göra...

Hej igen!
Ja har märkt att ja verkligen inte har ett liv just nu... O.o De e inte kul:P
Inga pengar, ingen häst, inget att göra på dagarna... Vart tog mitt liv vägen!?
Ja har ju katterna... men de är allt typ.

Oh well, idag var ja iväg och lunchade med mamma, åt natchos!:) Sen fick ja en fin tröja av henne!
De är allt.. i princip... nu har jag suttit och drunknat i tråkigheter på datan och läst en miljard bloggar (mestadels hästbloggar..) Känner mig lite patetisk!...
Ja har börjat bli besatt av hästar med, kanske nämt de tidigare iof... men ja klarar mig inte utan häst... De e typ som att aldrig få lyssna på musik igen... så känns de just nu:/ Dvs INTE kul!
Men men sånt är livet, nästa vecka börjar jag jobba iallafall, är riktigt peppad att äntligen få göra något!

Nu ska ja försöka göra nått...
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0