Hästtokig!

Nu börjar jag bli helt tokig!!!
Hittade en annons igår med en tjej som hade två hästar som behövde medryttare. I annonsen stod de att hon ville ha 700 kr i månaden, men desperat som jag är så mailade jag ändå och kollade om hon kunde vara intresserad av att minska priset till 500.. Ja fick ett svar iallafall! Gud så glad jag blev när hon skrev att priset kan diskuteras vid rätt person! Hoppas jag är rätt person då... Men nu har hon inte svarat på mitt mail, och ja sitter å kollar mailen hela tiden... sitter och uppdaterar som en galning!
Borde kanske inte få upp förhoppningarna men... de är oundvikligt!!!
Hon hade ett varmblod och en blandras mellan halvblod och knabstrup! Låter inte de spännande?... (för er som inte förstår hästraser så är det en blandning av dom två bilderna...) Halvblod är då typ den vanligaste rasen kan man väll säga!

<-Halvblod

Knabstrup ->

[Klicka för större bild, bilder tagna från Google]

Undrar hur de kommer se ut... Helt brun häst, brun me vita fläckar, vit me bruna fläckar... Spännande helt enkelt!
Men iallafall, ja hoppas hon svarar och åtminstone låter mig provrida innan hon säger nej till mig:P Ja har ju trots allt ridit i 13 år... 13 år!! De e fasiken nästan hela mitt liv.

Nu ska ja väll fortsätta och kolla galet på min mail, andra hästbloggar, och hästar till salu (inte för att jag ska köpa utan för att de är kul att drömma!)... Ja tror att jag kommer bli galen snart!:)

OH btw så gjorde jag glutenfri pizza igår, blev SKITBRA! Skippade smörgåspappret denna gång, och man kunde få loss den från botten! Känner mig stolt, ska käka resten av den till lunch idag!:)

Här får ni en bild på mig och fina Lacklilja, mammas förra medryttarhäst!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0