Midsommar...

Måste säga att ja hade en trevlig midsommar, iallafall de flesta delar av den!:)

Är iallafall jäkligt glad över att detta är en lång helg, känner att jag behöver sova ordentligt! Dom jäkla katterna ville gärna väcka mig imorse med att jama och riva på dörren... Jättekul!

Nu ser jag iallafall fram emot tisdagkväll då jag äntligen ska få provrida!:D Hoppas på att detta kan vara nått, då ingen annan har hört av sig/velat gå så lång som en provridning. Som ja sakt förr så handlar de alltid om pengar:/
Men nu kanske de vänder! Saknar verkligen att bara vara i stallet!
Men man ska inte hoppas för mycket!

Hoppas ni alla har haft en trevlig midsommar! Nu ska ja nog sova... Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0