Senaste tiden...

Hej! Roligt att de fortfarande är typ 5 pers som följer min blogg även fast ja inte skrivit på länge xD

Den senaste tiden har ja iaf varit väldigt upptagen me jobb å sånt! De suger verkligen musten ur en!
Jobbet är riktigt trevligt faktiskt! Arbetskamraterna lyfter allt och gör de mycke roligare måste jag säga!:)
För er som inte viste de redan så jobbar jag på Vattenfall, hos Tobbes mamma! Är jätteglad att ja fick de jobbet!
Ja är typ kundtekniker, vilket betyder att jag hanterar papper osv som kunder/elektriker skickar in till oss där dom skriver vad dom vill (t.ex att dom vill ha en ny anslutning till en byggnad), sen registrerar jag all info som dom ger oss i datan och skickar vidare till projektledare som i sin tur t.ex. räknar ut vad kalaset kommer kosta! Och en massa annat gör ja också! (Kanske blev lite konstig förklaring, men ja tror inte ni bryr er så mycke ändå!) :)
Hittills har de varit riktigt kul iallafall, lite segt på mornana men de är ok:) Kul att äntligen få göra något och faktiskt känna sig lite behövd!

På hästfronten har de inte hänt mycke sen sist, folk som har svarat på mina annonser har aldrig svarat igen när jag har fortsatt mailat dom... Jag tror att det beror på att jag e fattig å inte kan betala så mycke:/ Dom vill ju fasiken ha upp mot 1000 spänn i månaden för 2 dagar/v! Inte helt ok enligt mig. För de priset kan man nästan gå på ridskola igen:P
Men nu verkar de kanske ha vänt! Har nämligen mailat med en tjej ikväll som vill att jag ska provrida nästa vecka!:D Första som faktiskt vill se mig rida! Äntligen altså!... Hoppas att de kan vara nått:) Men ja har lärt mig att inte få upp hoppet för mycke!

Anyways nu blev de mycke text men ni fick iallafall ett inlägg!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kul att läsa din blogg, vad du har i dina tankar :-)

Jobbet beskrev du bra, om vad du gör på dagarna. Du ska veta att du är behövd och duktig är du med.

Kram kram

2011-06-23 @ 09:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0