Allmänt uttråkad.

Hej på er!
Har gjort absolut ingenting idag... varit på Ica, duschat, pratat i telefon me Jennie och kollat tv. Jättekul...
Skulle egentligen gått på en uppspelning som skulle va ikväll men ja fick så jäkla ont i magen runt 3-tiden, och de har bara blivit värre nu!:/ Väldigt irriterande.
Väntar på att min älskling ska komma hem nu så ja har någon att vara social med åtminstone!

Igår va ja hemma i jakan å rensade i gamla rummet. Tog med mig en vispmaskin, en dvd-spelare och några lånade filmer, typ 10 parfymer och lite annat smått och gott, mina träningsvikter på 4 kg så ja kan börja träna lite, och så tog jag hem allt smink. Allt förutom sminket fick plats i min väska... Den vägde nog runt 15 kg... okej kanske 10, men med tanke på att de inte är en ryggsäck, utan en vanlig handväska med axelband så var det jobbigt... Min högeraxel var helt död efter det.

Imorgon ska jag träffa mamma och luncha, sen verkar det som om de blir fest på kvällen... Eller ja Tobbe sa de iaf, en kompis som tar studenten så nån fest blir de väll!

Letar fortfarande som en galning efter en häst... ja tror att ja börjar bli lite besatt nu... Tittar på dom olika sidorna och mailen var 10:e minut...
Oh well ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0