GLASS i stora lass!

Hej på er!:)
Idag var vi nere på ica maxi och handlade...
Sen gjorde jag egen glass xD Inspirerat av Jamie Olivers 30-minute meals programmet!
Mangoglass! Det var i princip bara att blanda frysta mangobitar med yoghurt, ja hade i lite socker också!:) Dock skulle man haft en matberedare men de gick me stavmixer också fast de blev lite bitar i. Gott vart de iallafall och tog 2 min, sen kan man bara ha den i frysen i 10 min så är de klart att äta!

Ger er en vacker bild på min saknade Roxette!


Ha de bra!:D

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Det gör det också och det är sedan många år tillbaka förbjudet med "soring" på hästar (bränna benen med diesel, senapsolja osv) men tränarna har lärt sig att klara sig ur kontrollerna, precis som de gör i andra grenar :/

2011-05-31 @ 17:00:09
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0