Mina älskingar

Vill göra ett litet inlägg om mina katter!
Jag såg en annons på blocket och blev helt galen. Jag sa till tobbe att ja sket i att dom var dyra (2000 kr styck) å köpte dom ändå. Det ångrar jag inte en sekund, för dom är mina bebisar!
Hämtade dom den 25:e februari då dom var 12 veckor gamla. Enligt ägaren är dom 50% ragdoll och resten är okänt men jag tror inte ens dom är ragdolls, dom ser inte alls ut som det iallafall! Men jag brydde mig inte, dom e fina ändå:)


Dom var verkligen pyttesmå när vi hämtade dom och dom nästan försvann i våran supersize transportväska! (till både hund å katt så den e extra stor)
Men nu har dom bara vuxit å vuxit!


Nala är kelgrisen av dom båda, hon ska alltid ligga i famnen när man ligger i soffan, gärna så nära ansiktet som möjligt! Hon har dock blivit vuxen mycke fortare än Cessi och vi tror att hon är könsmogen nu... Hon börjar iallafall hålla på me rumpan lite väl mycket... Hehe:)
Men hon är lilla kelgrisen iallafall, att leka är kul de me, men inte alls lika mysigt som att få pussar av mamma:)

Cessi är busen, vår lilla stirrfia, och hon är verkligen stirrig! Att komma och mysa kan vara trevligt, men hon vet aldrig vart hon ska ta vägen, hon går fram å tillbaka i soffan å slänger med huvudet och tror att de är att kela! Är hon riktigt trött dock så kan hon gärna ligga i knät!:) Annars är hon den som springer å jagar syrran, biter syrran, är först å jaga laserpennan osv. Hon är också den som "klagar" när vi sover för länge... (dom får ju inte komma in i vårt sovrum). När klockan blir för mycket, eller om hon är uttråkad så ställer hon sig gärna utanför och jamar å skrapar på dörren... mindre populärt, men vad gör man!

Dom är båda våra små bebisar iallafall! Mer bilder kan ni se på facebook!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0