Typiskt...

Hej på er!
Ja tror att ja blir GALEN nu... detta har hänt:
Jag ska egentligen tävla på söndag me min lille häst, och dessutom är ägaren bortrest så ja kommer rida alla dagar mån-tors. Igår red jag... Vad hände efter? Jo ena skon på hästen gick sönder... den splittades i två:S Aldrig sett de förr... men de hände iallafall, vilket betyder att jag inte kommer kunna hoppträna idag och förmodligen inte kunna tävla på söndag:/
De betyder också att min sista ridtur var igår, med tanke på att ja ska sluta efter denna vecka...
Dessutom så svarar inte ägaren i telefon, vilket är inte bra med tanke på att jag inte har hovslagarens nummer och ja måste prata me henne.. Hoppas bara hon inte glömde telefonen hemma när hon åkte till Portugal.:/
Oh well så kan det vara.
Oavsett så måste jag till stallet nu varje dag fram till torsdag å fixa allt annat utom att rida... Jättekul, jippie!

Men jag är iallafall superglad över att jag har ett jobb över sommaren, på Vattenfall, hos Tobbes underbara mamma Kerstin:) Ja tackar verkligen för det för de har inte varit lätt att hitta jobb... snarare omöjligt! Allt kräver antingen utbildning, körkort eller erfarenhet, och jag har inget av det. Men jag hoppas att de kan dyka upp något ändå.

Och ja måste bara få säga att jag blir galen på att jag inte hittar en ny medryttarhäst... detta betyder att jag kommer vara hästlös ett tag:( Inte kul.
De va en tjej som svarade som var intresserad, men sen när ja mailade tillbaka till henne så svarade hon inte:(
WHY... Och sen har ju massa ointressanta människor svarat... men dom e somsakt ointressanta.

Nu ska ja sluta babbla om hästar..
Ha de bra!

Saknar dig min älskade Roxan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0